
1-1,8 tonski plinski/bencinski viličar
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam in sem leo. Duis a augue ante. Donec id lacus vitae libero tempor cursus eget a sapien. Vestibulum fringilla bibendum nisl, a vehicula nulla. Proin efficitur quam facilisis quam viverra posuere. Sed facilisis tortor vel leo placerat sagittis. Suspendisse volutpat eu quam id blandit. Sed et convallis eros. Proin vitae orci aliquet, tempus sem eget, varius tellus. Sed tristique egestas enim, ac sodales nibh tristique sed. Ut eu accumsan arcu, in feugiat magna. Integer quam libero, porta id urna nec, varius interdum nisl. Aenean sit amet auctor nunc, vel scelerisque justo. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Opis
Udobje:
Viličar Maximal je zasnovan po meri uporabnika in izpolnjuje najstrožje ergonomske standarde.
Sam motor viličarja je nameščen na tako imenovani plavajoči most, katerega glavna naloga je blaženje tresljajev.
Krmilna os je elastično povezana, vgrajeni je preusmerjevalnik, kateri omogoča nizek torzijski moment.
Za še dodatno udobje skrbi tudi plavajoči pokrov motorja z vgrajeno protihrupno in toplotno zaščito.
Hidravlični sistem:
Po celotnem viličarju Maximal je speljan hidravlični sistem iz togih in fleksibilnih cevi iz posebnih materialov, katere preprečujejo padec tlaka v sistemu in s tem omogočajo še natančnejšo odzivnost celotnega hidravličnega sistema.
Celoten hidravlični sistem je bil pred vgraditvijo izpostavljen več kot 1000-im testom.
Varnost:
Proporcionalna naprava, katera je vgrajena v sam hidravlični sistem preprečuje, da se tudi obremenjen teleskop ob poškodovani hidravlični cevni ne bo zložil sam vase.
Pri izdelavi viličarja je bila upoštevana tudi preglednost skozi teleskop. Držali so se “wide vision” načela in bistveno izboljšali preglednost in s tem tudi povečali varnost kot produktivnost viličarja.
Sistem odvajanja toplote:
V viličar Maximal je vgrajen napredni hladilni sistem, kateri zagotavlja, da bo motor viličarja v mrzlih in vročih dneh imel vedno optimalno delavno temperaturo in s tem zmanjšal obrabo in porabo in hkrati povečal življenjsko dobo viličarja.
Motor in menjalnik:
V viličarje Maximal se vgrajujejo motorji znanih in kvalitetnih proizvajalcev kot so:
Xinchai, Isuzu, Chaochai, Yanmar, Mitsubishi, Nissan in Perkins.
Odlikujejo jih moč in zanesljivost. So okolju prijazni, tako hrupno kot emisijsko.
Izpolnjujejo stroge EU predpise.
Za zanesljiv in močan prenos skrbi TCM Technology System .
Nosilnost:
1000kg serijsko
1500kg
1800kg
Duplex teleskop:
3000mm serijsko
3300mm
3500mm
3700mm
4000mm
Triplex teleskop:
4350mm
4500mm
4700mm
4800mm
5000mm
5400mm
6000mm
Motorji:
Nissan K21 31,2kW/2250 RPM oz. 144,9 Nm/18000 RPM – serijsko
Podrobnosti
Model: 1-1,8 tonski plinski/bencinski viličar
Letnik: 2014
Proizvajalec: Maximal
Model: FGL10T / FGL15T / FGL 18T
Nosilnost: 1000 kg / 1500 kg / 1800 kg
Dvižne višine: od 3000 mm do 6000 mm
Vilice: 920x100x35
Bočni pomik: Serijsko
Teleskop: Cascade (ZDA)
Naklon teleskopa: 6° / 12°
Višina od tal (pod teleskopom): 130 mm
Dolžina viličarja brez vilic: 2250 mm / 2270 mm / 2315 mm
Širina viličarja: 1070 mm
Obračalni krog: 1995 mm / 2040 mm / 2075 mm
Lastna teža: 2340 kg / 2590 kg / 2800 kg
Motor: Nissan (31,2 kW/144,9 nM)
Pogon: Plin ali bencin
Menjalnik: Powershift (avtomatski) TCM Technology
Vsa smerna signalizacija: Serijsko
Delovni tlak za hidravlične nastavke: 14,5 mPa
Max hitrost brez tovora: 14,5 km/h
Max hitrost dviga polno obremenjen: 500 mm/s
Max vlečna sila: 20 kN
Posoda za gorivo: 50 l